برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

اداره‌کل راهداری خراسان رضوی: مشکلی برای تهیه بلیت بازگشت زائران وجود ندارد | در ترمینال بلیت صادر نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۵۶۷۹۵
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
اداره‌کل راهداری خراسان رضوی: مشکلی برای تهیه بلیت بازگشت زائران وجود ندارد | در ترمینال بلیت صادر نمی‌شود
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با تدابیری که اتخاذ شده مشکل خاصی برای تهیه بلیت به وجود نیامده و زائران با کمال آرامش به زیارت خود رسیده و بلیت خود برای بازگشت را تهیه کرده‌اند. لازم به ذکر است که بلیت در پایانه مسافربری صادر نمی‌شود.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، رضا صحراگرد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص پیش‌بینی تدابیر لازم جهت بازگشت زائران از مشهد عنوان کرد: دو تا سه پیک در مشهد داشتیم که با تدابیر لازم توانستیم زائران را به خوبی جابجا کنیم. یکی از اتفاقات خوبی که امسال صورت گرفت، تهیه بلیت برگشت زائران در مقاصد با تقاضای بالا به مشهد بود.

وی ادامه داد: شرکت‌های حمل‌ونقل تا پایان طرح نوروزی لیست‌های پیش‌فروش را بازگشایی کرده‌اند. همکاران ما نیز نظارت کامل دارند. با تدابیری که اتخاذ شده مشکل خاصی برای تهیه بلیت به وجود نیامده و زائران با کمال آرامش به زیارت خود رسیده و بلیت خود برای بازگشت را تهیه کرده‌اند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص نحوه صدور بلیت برای مسافران در روز‌های پایانی طرح نوروزی گفت: بلیت در پایانه مسافربری صادر نمی‌شود، اما همکاران شرکتی به ندرت برای زائرانی که اتباع خارجی هستند و یا در تهیه بلیت مشکل داشته‌اند، در پایانه مسافربری از سامانه و یا سایر نرم‌افزار‌ها بلیت تهیه کرده‌اند.

صحراگرد در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران مواجه نیستیم، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی استانداری و فرمانداری مشهد صورت گرفته است. هچنین در حوزه برون استانی با استان‌های تهران، اصفهان، فارس، مازندران و کرمان مکاتباتی صورت گرفته و تاکید شده سرویس‌دهی را در مسیر مشهد داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین از خطوط فوق‌العاده پس از اتمام سفر‌های راهیان نور از شرکت جهان‌سیر استفاده کردیم. همچنین با شهرداری مشهد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود تا به صورت استنبای ۱۰۰ اتوبوس در اختیار حمل و نقل جاده‌ای قرار دهند. حتی استفاده از ناوگان کارخانجات نیز در دستور کار قرار داشت که خداراشکر ناوگان فوق‌العاده خیلی به کار نیامد و توانستیم با استفاده از ناوگان راهداری استان جابجایی مسافران را مدیریت کنیم.

صحراگرد بیان کرد: تردد شمار‌های ما نشان می‌دهد که کاهش محسوسی در جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته نداشتیم، اما پس از سه سال میزبانی از مقام معظم رهبری را داشتیم که به تبع بسیاری از مشتاقان برای شنیدن فرمایشات رهبر انقلاب به مشهد سفر کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->